torsdag 12. januar 2012

Ny teboks pluss litt til... :)

Har ikke pynta denne boksen enda, men, så er det den første jeg laga da... :) Nå har jeg tre forskjellige te-bokser jeg kan bytte på med... :) Denne her var like gøy å lage som de andre, og disse her kan du fylle med alt fra te til kaffe... har brukt Maja Design arka som heter "fika"... Jeg synes de arka er såååååååå nydelige!!! :)
 Enkelt pynta... :) 
Her er ett kort jeg laga for tanta til Jan-Erik... :) Jeg ble veldig fornøyd med det også! Har kjøpt noen nye spellbinders som jeg brukte på dette her... :) 
 Måtte jo pynte det inni også... :) Oppskriften på en bursdag falt i smak hos alle... :) 
 Brukte spellbindersen på baksida også... Tror jeg ble revet litt med.. hehe... :)
 Litt detaljer... :) 
Nærbilde av pynten foran... :)  
 Dette bildet havna visst opp ned... artig... hihi... :) 
 Her er en hjerteboks som er bortbestilt, bak lappen står navnet til den som skal få den... :)
 Hjerteboksen sett fra sida... :) 
 Denne boksen her er også en bestilling, så jeg dekka over navnet med en lapp... :) 


2 kommentarer:

  1. Hej på dig kära Anita vännen :)

    WOW WOW WOW man tappar helt hakan när man kommer hit vad du har skapat sedan sist jag hälsade på:) Du är makalös fantastisk och jag är så imponerad av allt du har lagt ut du är helt outstanding:) Jag är sååååå imponerad och det fanns hur mycket ögon godis som helst här:)

    STORT TACK för ditt Gott Nytt År på min blogg jag önskar självklart dig och din familj detsamma:)

    Nu var det länge sen allt för länge sen men så är livet i bland !
    Det blev för mycket för mig runt Jul och Nyår med allt som jag ville fixa och alla måsten så orkade helt enkelt inte med:(
    Så jag var bara tvungen att ta en paus för att pigga på mig och ta igen mig igen!
    Har inte glömt bort dig och är så himla tacksam och GLAD för att du inte har glömt mig det betyder MASSOR ska du veta:):):)

    STORT TACK för dina trevliga rader och ditt besök hos mig det uppskattas MYCKET :)

    Ha det bäst och önskar dig en jättetrevlig söndag och vecka som kommer :)

    Massor med kramar från din lilla vän Inger ♥:)

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett
  2. Å DU ÄR JO SÅ HIMLA GOD :) Tack snälla för dom orden det är jättetrevligt att vara tillbaka:) Har fått sådan underbar feedback i från dig och en massa andra:) Vilken värme och vänskap det finns WOW:)
    Jag är verkligen lycklig lottad den saken är säker:

    Jag tyckte så mycket om att dekorera ljus så runt vid Jultid så blev det mycket ljus med tändsticksaskar och sen Julkort.
    Själv tycker jag inte att det blev så mycket pyssel och var ledsen för det for jag orkade helt enkelt inte tyvärr :(

    Men nu efter en bra paus och min kära sambos hjälp med att fixa till i mitt kära pyssel rum så är jag redo för nya tag igen:)
    Han har varit så himla underbar och monterat nya kanon fina hyllor åt mig:)
    Fattar inte att dom gamla hyllorna är fulla och svömande över det blir liksom fullt på en ända gång ha ha ha :)

    Du det fanns EN HEL DEL HÄR OCKSÅ som har blivit skapat DU HAR VERKLIGEN INTE LEGAT PÅ LATSIDAN min kära vän:)
    Är mycket IMPONERAD ÖVER allt som du har gjort och visat här:)
    Du är så otroligt duktig ska du veta:)

    TUSEN TUSEN TUSEN TACK snälla gulliga du för alla dina underbara KRAMAR och självklart så hälsar jag på hos dig:)

    Även om det blir tyst i bland och det tar en stund för mig att återkomma så lovar jag Anita att jag glömmer inte bort dig du finns med mig ändå ska du veta:)
    HAR SAKNAT DIG OCKSÅ MIN VÄN MASSOR:):):)

    Ha en underbar kväll så hörs vi och var rädd om dig !!!

    KRAM KRAM från din lilla vän Inger ♥:)

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett