tirsdag 3. januar 2012

Julekortproduksjon... :)

Jeg har laga MANGE julekort den siste tida... :) Laga først 35 kort (brukte 3-4 dager på de), og så laga jeg 45 kort til, som jeg bare brukte to dager på... :) Grunnen til at jeg har laga så mange julekort, er at jeg i fjor fikk betennelse i albuen, og fikk ikke laga noe kort som jeg kunne selge på messa på Eldresenteret i Horten!   :( Ble ikke så mange kort til eget bruk heller i år... :( Fikk nemlig ikke lov å scrappe i hele november... Holdt jo på å klikke i vinkel... :) Men, det gikk greit da... :) Så jeg har bestemt meg for at i år skal julekortproduksjonen være klar LENGE før november... hihi... tror det begynner å flaske seg nå... :) Men, kommer nok til å lage mange fler... :)  Har lagt vet et bilde av juletreet vårt også... :) 




1 kommentar: