tirsdag 6. mars 2012

Scrappetreff på Gode Minner 3. og 4. mars 2012

Var på treff på Gode Minner sist helg, og kosa meg glugg ihjel som vanlig... :) Det er mye latter, skravling, scrapping og shopping som foregår på de to dagene... :) Jeg synes jeg gjorde det ganske bra, fargela ett stempeltrykk med prismacolors, laga to kort, malen til dette kortet finner dere her, en lampe! malen til den er laget av Gunn Olsen, og kan finnes HER! den er kjempemoro å lage... :) og så blir den lekker med elektrisk te-lys i ... :) og så laga jeg 10 sider til ett album til en konfirmasjon. Legger ikke ut bildene av det her nå, men kanskje jeg spør om å få legge ut noen av de senere, etter at konfirmanten har fått det... :)



4 kommentarer:

  1. Hej på dig kära Anita vännen:)

    Man blir alltid glad av att titta in här för här frodas skapar glädjen och kreativiteten:)
    Dina kort är helt ljuvligt bedårande och din lämpa lika så:) Kan faktiskt inte bestämma mig för vad jag tycker bäst om så får säga att jag tycker JÄTTEMYCKET OM ALLT :)

    Underbart att du har fått varit på ny scrapträff och haft det alldeles alldeles super mysigt:)

    Förra fredagen så åkte jag i väg till en mycket god pyssel vän Lene som jag lärt att känna här via bloggen:)
    Hade en helt toppen helg hos henne med mycket pyssel mys och skratt:)

    TACK SNÄLLA för ditt avtryck hos mig om mina korgar.
    Man blir så GLAD och tacksam när någon gillar det jag gör och det värmer mycket att bli så uppskattad för det:)

    Önskar dig en jättemysig och jättetrevlig fredag och helg:)

    Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett
  2. STORT TACK för ditt trevliga besök och dina trevliga ord hos mig kära Anita vännen det uppskattas mycket :)
    Trevligt att du gillade mina ljus och tändsticksaskar :)
    Det är ALLTID lika trevligt när du har varit och hälsat på hos mig ska du veta :)

    Ha en underbar lördag och helg :)

    STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett
  3. Hej på dig kära Anita vännen:)

    Hoppas du har haft en bra vecka och att du mår bra !!!
    Hoppas också att du har fått tid med lite pyssel mys :)

    Blir jätteglad över ditt besök hos mig och ditt avtryck:)
    Att någon uppskattar det man gör värmer mycket så STORT TACK :)
    Å båt kortet till min kära Henrik blev mycket uppskattat kul att du också gillade det:)
    Vi hade en mycket trevlig dag när Henrik fyllde år vi var ute och åt middag på restaurang på kvällen :) Jag tror att han blev nöjd med allt i hop !!!

    Ha det bäst och var rädd om dig !!!

    Önskar dig en riktig trevlig fredag och helg:)

    STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett
  4. Du är så himla gullig och söt Anita vännen :)

    Så himla fina och trevliga ord om mina Nobless askar du hade lämnat kvar blir så himla GLAD ska du veta:) TUSEN TUSEN TACK :)

    Önskar dig en riktig trevlig lördag /helg och hoppas att solen lyser på dig:)

    STORA Kramar från Lilla vännen Inger ♥

    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett