tirsdag 4. oktober 2011

scrappetreff 30.09-02.10. 2011

Var på scrappetreff i Stavern i helga og kosa meg glugg i hjel... Og laga mye fint... fikk til å lage noen LO'er også... :) veldig fornøyd med det jeg produserte.... :)

På nettet fant jeg malen til denne supre gave-ideen.. :)   Mal og fremgangsmåte finner dere her på  Kort-i-boks ... :) Kjempemoro og enkel å lage... :)  Sånn her ble mitt første forsøk... :)

 Jeg har laga 6 tags, 6 små doble kort, og 6 store doble kort som kan brukes til hva man måtte ønske... :)



 Fant mal til en "tag-bok" også på nettet, og det var også moro å lage denne... :) Denne finner jeg selvsagt ikke igjen, men, har malen printa ut, og sender gjerne kopi om noen ønsker... :)


 Har fått litt "dilla" på disse trådsnellene, og synes de er kjempeartige å lage... :) Laga to stk. på treffet i helga, her er en av de... :) Har festa en tag på sida her... Det gjorde jeg på den andre jeg laga som Siv-Hege fikk også... :)


 Te-dispensere er moro å lage... :) Her er en som er laga på prinsippet til "after-eight"-dispenseren. Det er også en morsom venninne gave å gi bort... :)

 Dette kortet har Bettina laga som utfordring til oss, her er mitt resultat, men det ble laga mange nydelige versoner av denne malen... :)

 Var på kurs med Bettina, lag på lag... Her er resultatet! :) Skal lage en side til, for dette var gøy... :) Og selv om bildet er av meg, er jeg fornøyd med resultatet! :)
 Hadde konkurranse på treffet også, både en LO og ett kort... Her er LO'en laget etter en skisse vi fikk... :)

Tok masse bilder av Siv-Hege og meg før vi dro på Lisa Williams show, her er en dobbelt LO med bilder av ho og meg... :) tittelen på sidene ble: Vi koser oss på pub til pub tur... :) Jeg skar rundt glassene på arka, og putta bilde av Siv-Hege og meg hvor vi drikker hver vår drink... synes effekten ble kul... :)


 Laga to "trådsneller" som jeg har lært å lage av ei svensk bloggvenninne... :) Inger, som lager sykt mye flott! Absolutt verd å ta en tur i bloggen hennes... :) Den her fant Siv-Hege ut at ho ville ha... :) Så da fikk ho den da.. :)

 Noen hadde med seg en liten pusekatt som måtte mates hver 3.time ca. Den var bare såååå nydelig, og stakkars liten, den gikk fra hånd til hånd når han/hun var våken... :)
 Siv-Hege fant nytt bruksområde for swirlen jeg kjøpte... :) ganske så kledelig... :) hihi

4 kommentarer:

  1. Utrolig mye flott du har fått laget !!!
    Kos dere videre med besøk :-)

    SvarSlett
  2. Tusen takk Else Renate... :) vi storkoser oss... I alle fall jeg... og det ser ut som besøket koser seg og slækker.... de har jo tross alt høstferie.... :)

    SvarSlett
  3. WOW OMG Anita vännen HERREGUD SÅ SJUKT MYCKET UNDERBART SNYGGT DU HAR GJORT:)
    Vet inte hur jag ska kunna välja någon favorit allt är så himla snyggt:) DU ÄR HELT FANTASTISK PÅ ATT FÅ DET TILL VILKET INLÄGG DU HAR GJORT:)
    Jag är MYCKET imponerad över ALLT som du har gjort sedan sist helt otroligt:)
    Måste samla mig och titta igen ha ha ha:)

    STORT TACK vännen för ALLA mycket trevliga och underbara kommentarer hos mig:) Du vet verkligen hur du ska göra mig GLAD:) DU ÄR BÄST VÄNNEN:)
    Å att du tycker att du blir på gott humör när du tittar in hos mig vilket komplimang vad mera kan man önska sig:)

    Å kan du tänka dig jag har hittat ett ställe där man kan beställa lås:
    www.scrapbooking4you.se
    Du hittar MYCKET annat som du säkert blir sugen också på där ha ha ha:)

    Tusen tack för ditt mail också vännen lovar att svara dig sen när jag får tid !

    Ha en underbar dag och önskar dig allt det bästa:) Var rädd om dig!

    Kramar från Lilla Inger vännen ♥:)
    http://scrappingmedinger.blogg.se

    SvarSlett